Al sinds ik een pen kan vasthouden, vind ik schrijven leuk

Al sinds ik een pen kan vasthouden, vind ik schrijven leuk.
Op de lagere school genoot ik van het schrijven van opstellen, het schrijven van dagboeken en het bijhouden van vakantieboeken.
Ook schreef ik regelmatig gedichten, stuurde ik brieven naar vriendinnen en een penvriendin in Israël, gooide ik regelmatig geschreven briefjes door het lokaal naar medeleerlingen en schreef en plakte ik mijn schoolagenda's helemaal vol.
Hoe ouder ik werd, hoe meer ik ging schrijven: liefdesbrieven, kaarten, nog meer vakantieboeken, samenvattingen van boeken, recensies van gelezen boeken en brieven aan ons sponsorkind.
Ook houd ik dagelijks mijn Stille tijd dagboek bij, schrijf ik over de belevenissen van onze kinderen, blog ik (op vijf andere weblogs), maak ik aantekeningen in boeken en houd ik een plakboek bij over onze tuin.
Ook redactiewerk dat ik mag doen voor onze gemeente heeft mijn hart, evenals het bijhouden van de website van onze gemeente.

Verder ben ik ook in de sociale media actief, kan ik nog steeds niet zonder papieren agenda, maak ik elke week een uitgebreide boodschappenlijst voor ons grote gezin, corrigeer ik af en toe geschreven teksten, verslagen en boeken van anderen én heb ik vorig jaar mijn eerste kinderboek geschreven.

Kortom, ik heb een passie voor schrijven!

Reacties

  1. Echte passie uit zich. Ik ken wel mensen die menen een passie voor schrijven te hebben, maar als ik vraag wat ze hebben geproduceerd... is dat lijste erg minimaal. Passie is niet hetzelfde als dromen over :) Jouw passie is echt vuur, ik kom je overal tegen. je hebt woorden genoeg en je gebruikt ze opbouwend en inspirerend. Super, ik zie uit naar je blog spinsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo'n passie voor schrijven. Ik ben er ook helemaal bezeten van.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.