Mijn eigen schrijftafel... het blijft een droom

Een werkplek waar je rustig kunt schrijven of typen is voor mij erg belangrijk. Ik ben er op dit moment zeer tevreden mee en geniet ervan dat ik een plekje voor mijzelf heb in huis.


Heel stiekem droom ik wel eens van zo'n antiek schrijfbureau, een secretaire met héél veel kastjes en vakjes...



Prachtig die regels op de site: 'De vele vakjes van verschillende afmetingen bleken zeer functioneel als het ging om het opruimen en het verstoppen (!) van bepaalde (liefdes) brieven.'


Wanneer je even zoekt op internet, zijn er nog veel meer te vinden!


Reacties

  1. Haha, zo'n mooie secretaire zou me te veel afleiden denk ik, wat zit er in al die laadjes???? Ik hou van een groot leeg bureaublad... niet dat ik dat thuis heb, maar op kantoor wel :) Een eigen schrijfplek zou wel fijn zijn, nu zit ik in de kamer en wordt snel afgeleid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die rechtsonderin lijkt akelig veel op het bureau van mijn pa....
    Een eigen schrijfplekkie zou zalig zijn...lekker je spullen kunnen laten liggen en gewoon direct weer aan de slag gaan. Foto's en andere inspiratiebronnen bij de hand...tja...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.