Zelf je boek uitgeven bij Brave New Books


Vorig jaar heb ik mijn eerste (kinder)boek uitgeven bij Brave New Books. Graag vertel ik je iets meer over deze website, die onderdeel is van Bol.com.

Brave New Books is een self-publishingplatform dat je in staat stelt snel, eenvoudig en kosteloos* je boek of e-book uit te geven. Ze ondersteunen je gedurende het schrijven en vormgeven van je boek en helpen je bij de marketing en verkoop.
Hun filosofie is dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om een boek uit te geven. Dat doe je zelf, met gebruikmaking van hun platform. Tegen betaling kun je gebruikmaken van extra diensten die je ondersteunen bij het publiceren en verkopen van je boek.

* Wel moet een ISBN nummer aangevraagd worden tegen betaling.

Graag verwijs ik je naar mijn website waar je uitgebreid kunt lezen op welke manier je je eigen boek kunt uitgeven.

Reacties

  1. Er zijn tegenwoordig zoveel self-publishing mogelijkheden, dat je door de bomen het bos niet meer kan zien. Mijn boek 'Levensadem' is bij een traditionele uitgever uitgebracht, Frisse Kijk heb ik zelf uitgebracht en momenteel ligt er een manuscript bij weer een andere uitgever ter inzage... Tsja, soms denk je wel eens, het is makkelijker om alles op plek te hebben, maar de drempel naar traditionele uitgevers is voor velen te hoog, je komt er moeilijk tussen. Ik vind self-publishing best een goede oplossing om je schrijfsels uit te geven, als het werk echt van kwaliteit is kan er altijd nog een traditionele uitgever worden gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.