Schrijfwedstrijd


Afgelopen week heb ik mijn eerste verhaal ingestuurd. Al eerder heb ik erover geblogd want het gaat om het zomerverhaal uit de Visie. Je kunt er hier meer over lezen.
Mijn verhaal over een marathon op blote voeten kon ik natuurlijk niet meer insturen dus ik moest iets nieuws en origineels bedenken. Moeilijk hoor. Maar... het is gelukt.
Wil jij ook nog meedoen, reageer dan voor 25 augustus via bovenstaande link.
Mocht mijn verhaal niet in de prijzen vallen dan zal ik het binnenkort op dit weblog publiceren.

Heb jij wel eens meegedaan aan een schrijfwedstrijd? Hoe weet jij of er wedstrijden zijn en hoe houd je dat in de gaten? Als je tips voor mij hebt, houd ik mij van harte aanbevolen.

Inmiddels is mijn nieuwe website www.wendyborn.nl in de lucht. Misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen. Als je op- of aanmerkingen hebt, hoor ik het graag :)


Reacties

  1. Jaaaa, leuk die website, lekker duidelijk! Ben benieuwd of je in de prijzen valt met je verhaal, zou heel tof zijn. Ik had weer meegedaan met de stadsgedichtenwedstrijd van dit jaar en er komen twee gedichten van mij in de nieuwe bundel, ben ik ook blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.