Schrijfnieuwtjes

Graag deel ik deze keer met jullie wat 'schrijfnieuwtjes'.

Boek over stille tijd
De afgelopen maand mocht ik mijn boek over stille tijd afronden. Ik heb er een maand of vijf een aantal uren in de week aan kunnen schrijven. Het ligt nu bij mijn ouders ter correctie. Ik ben blij dat mijn ouders dit voor mij willen en kunnen doen. Zij hebben inmiddels al heel wat jaren ervaring met het corrigeren van boeken en teksten want er zijn talloze manuscripten e.d. door hun handen gegaan. Zij hebben hier samen hun eigen 'systeem' voor ontwikkeld en het is prachtig om te zien hoe zij dit samen doen. Het is werkelijk een vak apart!
Wanneer het geheel gecorrigeerd is, mag ik het opsturen naar een uitgever die al heeft beloofd er naar te willen kijken. Ik ben benieuwd!
Nog even geduld...

Nieuw weblog Liefde en Trouw
Misschien is het jullie niet ontgaan dat ik afgelopen week mijn zevende - en tevens laatste - weblog online heb mogen zetten. Het is het blog Liefde en Trouw dat zal gaan over het huwelijk. Je wordt van harte uitgenodigd een kijkje te komen nemen op www.liefdeentrouw.blogspot.nl
Op dit laatste weblog leg ik ook uit waarom ik dit blog ben begonnen en wat jullie zoal kunnen verwachten de komende tijd. Ik hoop van harte dat God mij de inspiratie en vrijmoedigheid blijft geven om dit te kunnen doen.

Blogplanner
Omdat ik nu niet meer aan mijn boek hoef te werken (er zitten al wel weer plannetjes in mijn hoofd voor iets nieuws), ben ik weer méér bezig gegaan met bloggen. Niet dat ik dit niet meer deed maar de regelmaat was er de laatste tijd wel een beetje uit. Sinds deze week houd ik nu een 'blogschrift' bij en noteer hier alles in wat met bloggen te maken heeft. Ik schrijf op welke boeken ik nog wil lezen en recenseren, wie ik wil mailen voor bepaalde vragen of artikelen en welke berichten ik op welk weblog wil plaatsen.
Omdat zeven weblogs bijhouden enige organisatie en planning vraagt, heb ik voor mijzelf een blogschema gemaakt. Mijn streven is om elke week op elk weblog één artikel, overdenking, filmpje, citaat, recensie, gedicht, interview of wat dan ook te plaatsen. Dit zal om één of andere reden best eens iets kunnen afwijken maar het is altijd goed om een richtlijn te hebben voor jezelf zodat je ergens van kunt uitgaan.

Jullie zijn van harte welkom om mij te blijven volgen op mijn weblogs of via mijn algemene site www.wendyborn.nl Ook daar zal regelmatig een update verschijnen onder het menu 'nieuws'.

Reacties

  1. Zo'n leuk blogje voor mensen die van schrijven houden. Je boft met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jedidja. En ja, dat is helemaal waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een duizendpoot struikelt soms over z'n eigen pootjes als hij zich teveel af laat leiden. Mooi dat je een structuur aangebracht hebt om de websites te managen. En stille tijd te kunnen vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.