vrijdag 15 januari 2016

- SCHRIJF - giveaway

Een tijd geleden, om precies te zijn in december 2014, heb ik op dit weblog al eens aandacht besteed aan het boek 'Schrijf' van Marije van den Berg.

Wil jij bijzondere momenten graag bewaren en je blijven herinneren? Dan is het boek Schrijf  (gedenk - geniet - onthoud - blijf - herinner) van Marije van den Berg een aanrader! In dit fraai vormgegeven notitieboek voor (jonge) vrouwen kunnen eigen gedenkstenen opgericht worden. Er is ruimte voor mooie (bijbel)teksten, liedjes, ontmoetingen, dank- en gebedspunten. Ook staan er creatieve opdrachten die helpen om bewust stil te staan.  

Nu heb ik dit recensie-exemplaar nog steeds liggen en zou er graag iemand van jullie blij mee maken. Maar.... je moet er wel wat voor doen!

Het is namelijk de bedoeling dat je antwoord geeft op de onderstaande vragen en deze antwoorden naar mij toe mailt via info@wendyborn.nl samen met je adresgegevens. Onder de inzenders die alle vragen goed beantwoord hebben, verloot ik dan dit boek. Je hebt hier de tijd voor tot uiterlijk volgende week donderdag 21 januari. Op de 22e maak ik de winnaar bekend. (Let op: je betaalt alleen de verzendkosten van het boek).

Dit zijn de vragen. De antwoorden zijn allemaal te vinden op dit weblog 'Een passie voor schrijven':
  1. Wat is de titel van mijn eerste kinderboek dat in 2013 verschenen  is?
  2. Wat zijn de namen van de twee hoofdpersonen?
  3. Over welk onderwerp gaat mijn boek dat (hopelijk) dit jaar wordt uitgeven?
  4. Door welk boek van Iris Boter ben ik erg geïnspireerd de afgelopen maanden?
  5. Noem minstens twee boeken die geschreven zijn door Arie de Ruiter.
  6. Wie is de favoriete schrijver van Els van der Vlist?
  7. Welk boek van Willemijn de Weerd heeft mijn moeder voor mij en heb ik onlangs voor onze oudste dochter ingevuld?
  8. Voor welk boek van Neeltje Rietveld heeft onze dochter Anne een aantal illustraties mogen verzorgen?

Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen!!

De winnares van het boek is geworden: Marja Verschoor. Van harte gefeliciteerd. Het boek komt jouw kant op.



2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb meegedaan! Goed idee om een giveaway te houden met wat vragen over je blog. Op mijn weblog loopt ook een giveaway, op creatief-gebied! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh poeh Wendy, je maakt het ons niet makkelijk hoor. Ik heb de antwoorden naar je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...