Notitieboek met datum!

Misschien hebben jullie op mijn weblog 'Manager van het gezin' wel mijn berichtje gelezen over de agenda die ik gebruik in de keuken. Reuze handig!
(Het heet overigens een agenda, maar ik zie het meer als een notitieboek mét datum!)

Zoals ik in de keuken een notitieboek gebruik, gebruik ik er ook één om alles op te schrijven over hetgeen ik wil lezen (stille tijd/leesrooster/boeken) en schrijven (boek en blogs). De agenda hieronder leent zich hier uitstekend voor door alle hokjes en vakjes.


Toen ik een recensie-exemplaar ontving van deze agenda, wist ik nog niet zo goed wat ik ermee zou gaan doen - ik had té veel ideeën -  maar inmiddels is hij volop in gebruik op mijn bureau. Hij ziet er nu zo uit: 

Wanneer je op de afbeelding klikt,
kun je zien wat ik er bovenaan heb bijgeschreven.
In elke kolom staan een handig overzicht van de dag en van de week. Ook achterin de agenda is nog ruimte om aantekeningen te maken over hetgeen in lezen of schrijven wil. De laatste kolom is wat breder omdat ik hierin schrijf wat ik precies wil gaan doen aan mijn (kinder)boek en wanneer ik welk blogbericht wil publiceren. Ook noteer ik wanneer ik ons tuinboek wil bijwerken, wanneer mijn bijdrage voor het Opwekking Magazine ingeleverd moet worden enz. Het werkt voor mij erg overzichtelijk!

Gebruik jij losse papieren voor alles wat je (nog) wilt schrijven of lezen? Of onthoud je het allemaal?


Reacties

  1. Mooi boekje! Gek, maar ik gebruik toch het meest losse papieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij ook overal losse papieren en daar vink ik dan weer vanaf als ik iets heb gedaan/gelezen/geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen losse papieren meer, sinds ik een speciaal multomapje in gebruik genomen heb. Ik heb een eigen systeem ontwikkeld en dat werkt tot nu toe heel aardig. Maar voor dingen als lezen en schrijven vind ik jouw manier wel heel aantrekkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.