Das kleine Buch für Buchliebhaber

In 2011 kocht ik in Quackenbrück in Duitsland een schattig klein boekje in een boekwinkeltje. Want naast mijn passie die ik heb voor schrijven, heb ik er ook zeker één voor lezen. Voor degenen die ook weleens op mijn andere weblogs kijken is dat zeker geen verrassing :)

Vandaag vond ik dit leuke boekje weer terug in de boekenkast en ik wil het graag onder jullie aandacht brengen. Het heeft de titel 'Das kleine Buch für Buchliebhaber' meegekregen en is eventueel ook hier te bestellen.
Het boekje staat vol met citaten die met het lezen van boeken te maken hebben en de invloed die dat kan hebben op de lezer.


Zoek je nog eens een klein, leuk cadeautje voor iemand die van lezen houdt (en de Duitse taal begrijpt) dan is dit zeker een aanrader!

Willst du einen Menschen besser verstehen, 
so schau dir an was er liest.




Reacties