vrijdag 24 juni 2016

Een passie voor koken én voor schrijven...

Dat mijn zus Martine een passie voor koken heeft, is jullie vast niet ontgaan. Op haar blog www.dekeukenvanmartine.nl staan de heerlijkste recepten en gerechten. Het is de moeite waard om eens een kijkje te nemen als je dat nog niet hebt gedaan!
Maar naast de passie voor koken, heeft mijn zus ook zeer zeker een passie voor schrijven. In het omschrijven van een recept kun je natuurlijk best wel wat tekst kwijt maar erg persoonlijk kun je op deze manier niet altijd zijn. Omdat veel mensen toch wel willen weten hoe het nou met haar zelf en haar gezondheid gaat - mijn zus heeft een aangeboren hartafwijking - heeft ze een paar maanden geleden de stoute schoenen aangetrokken. 'Martine vertelt...' is hiervan het resultaat geworden. Een prachtig, persoonlijk blog met een vleugje humor...

Ze vertelt zelf over haar nieuwe blog:

Op berichten over mijn gezondheid/hartafwijking krijg ik vaak veel reacties. Ook wordt er regelmatig gevraagd of ik niet méér over mijn lichamelijke situatie wil schrijven.
Tot nu toe was mijn antwoord daarop altijd negatief. Want ik vind dat 'De keuken van Martine' eigenlijk zoveel mogelijk over koken, recepten en voeding moet gaan, en niet over Martine zelf.
Hoewel mijn mening niet is veranderd, ben ik toch van plan tegemoet te komen aan vragen om meer te delen over mijn medische situatie en alles wat daarmee samenhangt. Met name omdat er bij mij een duidelijke relatie bestaat tussen voeding en mijn lichamelijke gesteldheid.

Speciaal daarvoor heb ik een nieuwe website gemaakt: Martine vertelt...

Heb je interesse over meer informatie over mijn persoontje en mijn leven als hartpatiënt? Neem dan zeker eens een kijkje op www.martinevertelt.blogspot.nl

Het blog van Martine is ook te volgen via Facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je opmerkingen of aanvullingen? Laat gerust een reactie achter!
Je reactie wordt eerst gecontroleerd dus het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...