Aan Zijn voeten - praktische tips voor een waardevolle stille tijd

De afgelopen jaren heb ik talloze boekrecensies geschreven op mijn weblogs over allerlei boeken van allerlei schrijvers, maar deze keer is mijn eigen nieuwe boek aan de beurt.
Zoals jullie misschien in eerdere blogberichten hebben gelezen, heb ik de afgelopen maanden met dit boek diverse uitgevers benaderd. Helaas is het uiteindelijk door geen van allen daadwerkelijk uitgegeven.
In de zomermaanden heb ik nagedacht over eventuele vervolgstappen en ik ben toch tot het besluit gekomen om het - net als mijn eerste boek 'Het Geheim van de Bosvrienden' uit te geven via Brave New Books. Er is zowel een paperback als een e-book verkrijgbaar.

Aan Zijn voeten is een praktisch en handzaam boekje dat behulpzaam wil zijn bij de volgende thema’s:
  • Wat is stille tijd?
  • Waarom is stille tijd belangrijk?
  • Wat kan je stille tijd waardevol maken?
  • Mogelijke problemen in je stille tijd.
  • Hulpmiddelen bij stille tijd.
Ik hoop van harte dat je na het lezen van dit praktische en handzame boekje over stille tijd, inspiratie zult hebben opgedaan om - opnieuw of voor het eerst - ermee aan de slag te gaan en er een gewoonte van te maken die je je leven lang voor geen goud meer zult willen missen.

Op mijn website www.wendyborn.nl is nog meer informatie te vinden over het boek. Ook hieronder heb ik kort enkele gegevens vermeld.

Titel: Aan Zijn voeten
Auteur: Wendy Born - van den Brink
Uitgeverij: Brave New Books
ISBN: 9789402154177 paperback
ISBN 9789402154160 e-book
Prijs: € 11,50 paperback 
          € 4,95 e-book



Reacties